.

snälla tomten

Kategori: Allmänt

hejhoe !



Det är ju såhär att jag fyller MYNDIG om två dagar (!!!) så jag tänkte ta och skriva en liten önskelista innan jag åker till min man :)



here we go ;

BECCAS ÖNSKELISTA 2010

* Piercingkulor till tungan
* Dassböckar , samlar på dem !
* En klippning på hairteam
* en intensivblondering till utväxterna
* två kuddar , råkade bränna sönder mina när jag torktumlade dem för ett tag sen....
* Carolina Gynnings parfym "go girl"
* En resa till Thailand utan returbiljett
*  1kr Tuggummin
* En tattuering
* En "to kill for" kjol från åhlens (!!!!!!!)
* Piggelinglassar!!!!










Nu ska jag dra mig till min älskling och pussa honom tills han ser ut som ett russin :D ♥

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Hej finis!

    Toppen med en önskelista, jag måste införskaffa en present, och sen komma till Luleå! :D

    saknaar diiig ♥

    2010-07-11 | 23:03:53
    Bloggadress: http://jenniferlidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: