.

skitsamma...

Kategori: Allmänt

försöker göra en duglig designe här, men som vanligt så orkar jag inte göra det färdigt så det ser lite konstigt ut. Aja , ingen bryr sig iaf (:



blir inte så mycket bloggande nu för tiden men jag hinner som inte riktigt... Antingen är jag på jobbet (jobbar om städkärring, YEAH! ) eller så umgås jag med mina vänner eller Emil eller så sover jag helt enkelt :)


okej, den största anledningen är väl egentligen Emil, fast han är i södra sverige nu på en liten semester... saknar han :( Efter att jag kom hem från mallis har vi vart med varandra varenda dag och sovit hos varann, mysigt !! :)




idag passa jag och Elisa på att leka lite med eld i den underbara kvällsvärmen, väldigt trevligt ! Poi är något som jag definitivt vill och kommer att utveckla :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: