.

Real love stories never happy ending because real love stories never end.

Kategori: Allmänt



för jag har den bästaste pojkvännen i hela världen!



Grattis till oss på tvåmånadersdagen och en dag dagen , minsann! :)

två underbara månader med massa skratt , flum, kärlek och saknad.  Jag älskar dig på så många olika sätt, påminn mig om att jag nångång ska sätta mig ner och skriva en punktlista på alla sätt jag älskar dig på.

Mest av allt älskar jag nog att somna med dig, eller att hålla handen med dig samtidigt som vi cyklar. Eller att kolla på dig i smyg när du inte vet om de. Jag älskar dig, mitt mongo ♥

du är min bara min bara min
och ingen annans, annans , annans ey ey ey.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nu gick du förlångt herr Emil.. en bild säger mer än 1000 ord ;) Fick det nyss bekräftat..

    2010-07-20 | 20:40:13

Kommentera inlägget här: