.

bara för skojs skull

Kategori: Allmänt

 

ALLMÄNT

Namn: Åsa Rebecca Harila Westling

Stjärntecken: Kräfta

Piercingar: Tungan och örona

Tatueringar: Nej inte än.

Längd: 163

Skostorlek
: 37-38

Hårfärg: mörkblond/ljusbrun

Motto: Allting sker av en orsak

Kär? nej

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, helt klart.

Dricker du? Ja

Röker du? Nej!

Vilket schampo använder du? olika

Gillar du att tvätta? ja de är kul

Gillar du berg- och dalbanor? Ja absolut

 

SENASTE

Låten du hörde: Hultsfredsfestivalen . Haha jag och Sofie dampar till den

TV-program du såg? ser så sällan på tv , så jag minns inte


FAVORIT

Låt: Summer of '69 med Bryan Adams

Sak att göra: Vara med fina människor som jag tycker om :)

Sport:  att se på? Cheerleading och hockey.

Dryck: Pucko och mellanmjölk

Kläder: sånt som jag känner mig fin i

Film: Bröderna lejonhjärta

Bil: har alltid suktat efter att få åka i en hummer

 

HAR DU NÅGONSIN

Gråtit över en pojke? på tok för mycket

Ljugit för någon? De har hänt, ja

Varit i slagsmål? Nej, bara försökt stoppa

Träffat någon från internet IRL? Ja


ANTAL

Gånger du varit kär? En

Hjärtan brustet på grund av dig? ett kanske..

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Många , äkta vänskap rostar aldrig

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några få gånger

 

SENASTE

Personen du fick e-mail av? voddler

Personen du fick brev  av? Panelen

Personen du fick sms av? Sofie

Gången hela din familj åt middag tillsammans? några år sen bara

Saken du köpte? GODIS

 

ÖVRIGT

Vad har du gjort idag? vart med the best

När stiger du upp på morgonen? olika hehe

Vad har du på dig? jeansleggings, tröja

Vad ska du göra ikväll? tjocka mig med världens snyggaste

Använder du hårspray? ytterst sällan

Håkan Hellström eller The Ark? The ark

Stockholm är…? överskattat tror jag.

Göteborg är…? Mysigt tror jag !


Kommentarer


Kommentera inlägget här: