.

några saker ni inte visste om mig....

Kategori: Allmänt



1. Jag gillar inte att smsa. 

2. Jag älskar enkronors-tuggummin som säljs på tex. Coop

3. Jag tycker att ciggrök och avgaser från fordon luktar gott

4. Jag hatar när folk säger åt mig vad jag får/inte får göra utan direkt anlednig

5. Jag hatar att jag är så helvetes översnäll och omtänksam mot alla 
(för de uppskattas väldigt sällan)

 6.Jag hatar när folk tjatar på mig

7. Jag är sämst på att höra av mig till människor. Det är för att jag har någon slags tvångstanke att jag bara stör och besvärar dom.

8.Jag gillar inte "gillaknappen" på facebook

9. Jag har väldigt svårt att lita på killar fullt ut och jag har aldrig höga förväntningar på dom. Jag har blivit sårad många gånger förr och är väldigt rädd för att bli de igen därför tar jag allt med en nypa salt. hellre blir jag glatt förvånad än besviken

10. Jag planerar min egna begravning. Vet att de låter sjukt, i min ålder brukar man liksom drömma om hur ens bröllop ska se ut och  när man ska träffa sin livs kärlek. men jag tänker såhär; de ska vara MIN begravning, då vill jag att den ska påminna alla nära och kära om MIG. Därför vill jag inte att det ska spelas en massa psalmer om jesus kristus. Jag vill att låtar så påminner om MIG ska spelas, mina favoritlåtar med starka betydelser. 

11. Jag samlar på fina namn, dikter, lyrics och latinska ordspråk

12. Jag tänker väldigt, väldigt mycket. Grubblar igenom saker och ting , funderar på vilka beslut som är bäst osv. De är jobbigt kan jag säga!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: