.

snälla tomten

Kategori: Allmänt


Detta är vad jag önskar mig i julklapp! :D iaf vad jag kommer på :)

1. Mats Lavanders autograf!!! Favoritspelaren ♥

2. En luleåhockeyhalsduk

3. Rakblad. är för snål för att köpa nya.

4. MAXglas

5. Dassböcker

6. Frisörshampoo+balsam

7. Ett jobb. Ett riktigt jobb

8. Mina pengar från ACC...jävla

9. Flyttahemifrånsaker

10. Ett nytt år med mindre bekymmer

11. Hårfärg! haha vet dock inte vilken färg..

12. en sk. "björnfitta" (pälsmössa) i MIN storlek , haha miniskalle♥

13. SMINK!! herregud, har inte ens en redig fouandation.. eller vänta, de har jag aldrig haft ? haha whatta

14. Raklödder kanske ockå är bra att ha?


hahah liten tjej! kan det ha vart... -07? :)
 
till Emil:
Du ger mig redan allt bara genom att finnas vid min sida.
Din närvaro och kärlek betyder allt för mig. Hos dig har jag allt♥ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: