.

LK

Kategori: Allmänt

Nu är luleåkalaset 2010 slut. Guuuud vilka tre underbara dagar det har varit !!
Okej , dom blev inte  riktikgt som vi hade tänkt oss ,
men jag kan knappast klaga. För dom spenderades med Världens bästa Elisa. Tack underbaraste, ingen är som du♥


De är alltid jag och Elisa , vad som än händer och sker. Jag menar , vi gör allt tillsammans! Vi är huvudansvariga i hockeyn, vi tränar tillsammans, vi festar oftast tillsammans, vi var i magaluf tillsammans. Dom flesta av våra kompisar är gemensamma kompisar. Ni fattar ? Där jag är , där är hon och jag älskar det så jävla hårt! För hon är dendär som jag berättar det allra djupaste till, den som alltid lyssnar och som alltid skänker en tanke, den som ringer och säger ; heej, misstänker att du inte mår så bra , hur känns det? hon som alltid finns där lite närmare, lite djupare än alla andra.





äääh , lk var det!  torsdag crusade vi runt längst gågatan och träffade massa folk , TREVLIGT! sen så dansade vi massor i kaffeolinotältet, TREVLIGT! sen  så... var vi med crille , sandra osv :D


fredag; först var vi på förfest i stan , sen rörde vi oss emot området där vi var tvugna att köa i år och dar : < SHIT ! asså vad är grejen när man måste köa när man har förköp ?!?! illailla... fast vi träffade svintrevliga gälliarebor i kön så de var lugnt :D

Hmm, när vi hade kommit in i området gick vi och kollade på the ark ett tag , men dom var ganska....enformiga! aja ola salo var var helt amazing :) sen spenderade vi massor av tid i kaffeolinotältet igen , dansade loss med Sara 'Larsson , vilket var riktigt roligt !


sen så var det tänkte att elisa inte skulle gå på lördagen , eftersom hon skulle upp tidigt imorse och jogga så hon tyckte inte att det kändes värt att köpa ett helgpass när hon bara kunde vara några timmar , men på fredagen hittade jag ett helgpassarmband som hon fick och det funkade , så hon joinade mig på lördagen !! :D:D Då var det karuseller som stod högst upp på priolistan! vi åkte virvelvinden tre gånger och breakdance en gång ´och faaan vad roligt det var ! speciellt en gång när crille och Nikita åkte virvelvinden med oss, FAAN vad det snurrade ! hehe :D


på natten satt jag med min vän , arbetskollega och granne Robin och surrade på och skvallrade i nästan två timmar , väldigt trevligt ! vi hadfe massor att prata om  :):)


nu sitter jag här i min ensamhet... elin är påväg till stockholm för att segla runt i skärgården med sin konfagrupp och Emil är i göteborg med sin familj... SAKNAR DOM ! :(  men de är ganska lugnt , röjjer loss till Nicke & Nilla ;D :D

BILDBOMB!


Världens bästa !!!



Syster !  lika som bär juu !



syrrans kompisar :D




Mr. Taavola , alltid reda ':D


 Kim , elisa och Kalle :) Haha busKim :D han delade ut blommor till alla snygga brudar ,
 självklart fick vi varsin ;)


TAKIDA , gillar dom egentligen inte särskillt mycket men måste erkänna att dom var mycket bättre live :)








hade en klänning som var jättesnygg i ryggen ! fast det fick ingen se eftersom jag hade jacka på mig hela tiden ;) OSIS !



hihi busig becca som måste duscha sittandes och med helt öppen dörr :)



SÖTIS!!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: