.

fly bby fly

Kategori: Allmänt

hoho , är hemma för första gången på ..... LÄNGE ! de är faktiskt ganska skönt :) Har nyss duschat och rakat tårna ! hehe de är mitt största komplex tror jag , att ha hår på tårna, känner mig som en karl om jag har de xD Ilandsproblem asså !


Aja , är man mongo så är man ;D



Imorgon ska jag åka till frisören och klippa mi. Ska bli så skönt att få bort allt utnött i håret , eller iallafall det mesta, har ju inte så mycekt hår kvar annars. Så är de är om ska gå från mörkbrunt till blont! vet faktiskt inte vad jag tycker bäst om , att vara blondin eller brunett. men jag gillar att de är en ny Becca när jag kollar i spegeln , inte samma gamla som det har vart i 17 år. Långt, brunt hår blev halvkort blont :) de gillas ! 




I helgen är det Lk, säger bara en sak; RÖÖÖÖÖÖÖÖJ!!!!!

ska gå med massa sköjigt folk och fyfan vad vi ska ha kul ! :D 

men både Emil och Elin åker söderut snart och de suger , kommer sakna dem sjukt mycket. Mina älskosar ♥



baaj





 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: