.

lista

Kategori: Allmänt

Inte för att någon kommer idas läsa denhär millånga listan haha x) Den längsta hittills som jag har gjort.. :P



aBrukar du komma i tid: oftast
Vad hade du i din mun senast: Jordgubbstuggummi :D
Har du bra kondition: hyfsad
Hur lång är du: 163 tror jag
Hur känner du dig just nu: Uttråkad
Hur upplever du dig själv som person: hispig
Vanligaste färg på dina kläder: olika , ibland svart/ mörk , ibland förgglad :)
Kan du laga mat: haha verkligen inte bränner med hela skiten så de är bäst att jag inte ens försöker xD
Vad jobbar du med/pluggar du: går samhälls ekonomi
Vad har du på dig just nu: strumpbyxer, linne och en svart stickad klännig :)
Har du någon fobi: jo , för sprutor. och är jävligt mörkrädd
Hade du en bra kväll igår: jovars :)
Vilket är ditt senaste inköp: Medlemskap i luleå fans
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk!
Projekt just nu: eeeh vaa ?
Vilken tid gick du upp idag: 10.15 faktiskt ;D
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: jaa :)
Vad hade du sönder senast: Elins head set tror jag
Senaste alkoholintag: häxblandning
Har du haft mörkt hår: aldrig , är naturligt blond :):):)
Är du morgonpigg: ha-ha !
Vem snackade du med senast: Elisa
Stjärntecken: Cancer :)
Varm favoritdricka: varm choklad med marshmelows :D
Favoritdricka när du är riktigt törstig: iskall cola <3
Alkoholhaltig favoritdricka: Cube tror jag
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet faktiskt inte
När hånglade du senast: ingen naning
Saknar du någon just nu: lite smått
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: haha tog bort min lunar för 2 år sen typ xD
Gillar du dokumentärer: jo om dom är intressanta
Vilka språk kan du prata: svenska och skaplig engelska
När fikade du senast: Farmors begravning
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): snacka skit om folk jag gillar
Senast sedda filmen: män som hatar kvinnor
Senaste impulsköp: En tunika x)
Bästa promenad: Med Elli och Elisa eller med Lina:) <3
Favoritgata: vet inte
Favoritgalleria: Jungceylon i pattong
Här bjuder jag mamma på middag: utomlands
Fikar gärna på: hembakat , alltid godast ;)
Bästa lunchställe: dagobert eller sub & co
Favoritgrönsak: gul paprika
Favoritfärg: svart , rosa , röd typ :)
Favoritmärke: friis &co
Favoritdjur: katt tror jag :)
Bil: Bubblor
Favvoskor: pumps tror jag :)
Motionerar: cyklar till skolan , idrott i skolan , promenader och ute och springer x)
Det dyraste jag köpt: vet inte, men jag tyckte att 500kr sved för tungpiercingen x)
Bästa fyllekäket: brukar inte äta fyllekäk
Dansar helst till: Allt som går att dansa till :) som tex. Lady gaga och Britney
Bästa romanen: "vi måste prata om Kevin"
Favoritprodukt på Apoteket: deras tamponger i flerpack haha :D
Bästa förfestmusiken: Dunkadunka
Reser helst till: Thailand
Älsklingsljud: när Anya skrattar
Mitt sämsta köp nånsin: Massa saker på Ikea som jag köpte endast för att dom var billiga ;)
Är du bekymrad över något just nu:
Favoritland förutom sverige? Någon som kan gissa? THAILAND !
Längtar efter: Torsdag :D
Gillar Allsång på Skansen? Joo , skitmysigt program :)
Senast lästa papperstidning: Kuriren och NSD i uppehållsrummet x)
Senaste telefonsamtal: Emil aka.Gräsklipparmannen!
Haft sex me någon av ditt egna kön? Nej!
Kär: nej
Varit i Polen? Nä men vill åka dit :)
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? vet inte , 30+
Vill du ha / har du barn? De vill jag :)
Hur många resväskor äger du? ingen , bara min "hockey-trunk" ;)
Tittade du på tecknat när du var liten? ohja!
Vad var den senaste musik du lyssnade på? Abba
Vad är det bästa med dig? Att jag alltid är på gott humör och är positiv, oavsett om jag så mår piss!
Vad är det näst bästa med dig? Att jag inte vänder kappan efter vinden
Vad är det sämsta med dig? Jag är lättuppretlig mot mamma
Hur var du som barn? blyg
Har du bra kontakt med din familj? Vissa bättre , andra sämre..
När hånglade du med en man första gången? De var med en pöjk i vintras
Har du varit kär? jo
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? 5 månader
Hur stora fötter har du? 37-38
Hur ofta filar du dem? haha Whaaat ?
När var du riktigt full senast? en vecka sen. Aldrig igen!
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? Jo att jag drack så mycket
När dansade du senast? Någon vecka sen :)
Följer du någon Tv-serie? jag kollar aldrig på tv så de är lite svårt x)
Vad gjorde du nyårsafton 1999? Då var jag så liten, antar att jag satt i bilen med familjen och kollade på fyverkeri (Robin var så rädd att vi aldrig gick ur bilen ;D)
Vilken roll har du i skolan? Hon som vill vara sams med alla
Boxers, briefs eller tanga? Freestyle ;D
Vart vill du åka på storstadssemester? Bangkok
Vart vill du åka på solsemester? än en gång, Thailand ;D
Vill du gifta dig? nej
Hur långa ögonfransar har du? typ. normallånga?
Brukar du bada på sommaren? Ja :)
Älskar du alla former av sport? Nej, är lite bollrädd
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? Rix fm brukar de bli
Är du med i någon fackförening? huuuuh ?
Gillar du parmesan? vad är de ? x)
Har du gjort något kriminellt? cyklat utan hjälm ;)
Knarkar du? NEJ
Vad heter din bästis? Bästa vänner, Elisa Andersson och Ellinor Spegel
Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? Klär på mig
Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? ligger kvar och tänker :)
Vad är det sista du gör innan du somnar? först läser jag sen släcker jag lampan och ligger och tänker på saker :)
Vad äter du oftast till lunch? Varmkorv hehe
När åt du kött senast? Lunch , varmkorv haha
När hiv-testade du dig senast? aldrig gjort det
Sopsorterar du flitigt? nää, bara batterier , dom samlar jag i en fryspåse som jag med jämna mellanrum slänger i en batteriholk , mest för att de är kul x) Billig lycka!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Dricker inte kaffe , så none!
Har du några allergier/handikapp?
Pälsdjur och äppelskal (!)
När besökte du ett gym senast? När jag tjuvgymmade med Elisa på nautilus i åttan xD
Äger du en cykel? Jo , två till och med! mer eller mindre
Höger- eller vänsterhänt: vänster
Humör just nu: Lugn
Favoritgodis: saltlakris
Är det nåt du absolut inte äter: jo , leverbiff/pastej , blodpudding, kavijar, skaldjur = äter inte smörgåstårta heller
Musik just nu: random
Vad sa du senast: okej
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden
Sommarplaner: kanske åka utomlands med Elisa
Fisk eller badkruka: Båda , mest fisk faktiskt
Hur många kuddar sover du med: 5 x)
Favoritväder: Sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Me , myself and I ;)
Spelar du nåt instrument: Nej men har spelat fiol
Morgon- eller nattmänniska: inget av de x) Kvällens drottning ;D
Sparare eller slösare: Invensterare ! (okej ... slösare...)
Vem är viktigast för dig: Min familj och mina vänner!
Bästa film: Forrest Gump
Tror på liv på andra planeter: Ja de gör jag
Kommer du ihåg din första kärlek: Ohja. hur kan man glömma?
Älskar du henne/honom fortfarande: svårt att säga
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet
Tror du på mirakel: Nä , jag tror på ödet
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jodå!
Ser du på kärleken som ett misstag: Har väl hänt
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 4
Bio eller promenad: promenad, är ingen biomänniska
Är du kittlig: som faan
Snarkar du?: hahaha jaa xD
Rädd för insekter? Neej
Äckligaste insekten: sånna som kryper snabbt, har många ben
Bästa bok? Onskan
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga/teleportera
Vad vill du jobba som? Volontär och polis, har funderat på värdetransportsväktare eller på en kriminalvårdsanstallt. typ , men polis blir de! Sen vill jag vara volontär i något år.
Chips, morötter eller godis? haha , allt!
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? Blogg
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har redan i tungan.har några tatueringar jag ska göra i sinom tid
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) stökigt städat :)
Gungar du på stolen?.. Nää , men i skolan brukar jag oftast sitta på knä på stolen :)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? hell no
Vilken hand håller du gaffeln i? utan kniv = vänster . Med kniv = höger
Hur är din drömtjej/kille? rik och prioriterar inte bort mig.
Hur många syskon har du? 3
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? jo , pappas potatismos
Gillar du att sjunga? Jaa :D typ singstar , men de är alltid jag som förlorar (A)
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhälls ekonomi, för att de blev så :)
Anser du att du är stark? Psykiskt , ja! fysikt , nej
Brukar du sola? Nja tycker de är så tråkigt x) haha kansek därför jag har likblek hy?
Vad gör du om du får hicka? garvar åt mig själv
Kaffe, te eller inget? inget av de :)


juste, de var ju jag som skulle städa.. woooops

Kommentarer

  • Jonas säger:

    Jaha, då vet jag det!

    (Ja, jag läste hela listan)

    2009-09-21 | 20:09:32

Kommentera inlägget här: