.

höst

Kategori: Allmänt

Hej :)

Idag var det underbart väder ute! Älskar hösten , min absoluta favorit årstid. Känner mig så lugn och harmonisk då :)



Tänkte visa er några bilder innan jag begraver mig med matteB , kul... Imorgon är det jobb på hockeyn som gäller, mycket kul :) De var ju premiärmatch igår men de glömde jag skriva om..

Hoppas att jag träffar Sami där, och Emil. Alltid lika kul att snacka med dom :)


nåjo , matten kallar, sov  gott alla ! ♥










Elisas kattunge Tindra , som jag för övrig är väldigt allergisk för. Men vem kan motstå en sån söting? ^^


Finaste, säg mig. Vad vore jag utan dig?


Ansky var också höstfin :)

Kommentarer

  • Jonas säger:

    Det e ju bara säga till om du behöver hjälp med matten. Jag behöver omväxling. :P

    2009-09-28 | 21:17:38

Kommentera inlägget här: