.

Lördag

Kategori: Allmänt

Goddagens!


just nu sitter tant Harila och nöter Britney på spotify. Underbara uppfinnig <3 fattar inte hur jag klarade mig utan de tidigare... ^^


På ett tag ska jag klä på mig och fara in till stan hem till Sofie darling. Sen ska vi träffa Elli, Elisa , Krille och Christian :) ska bli myyys  :) Jag älskar att presentera mina kompisar för varandra. ^^ 



hela veckan har jag och Sofie vart med Krille och Christian på kungsfågeln, och det har ärligt talat vart den roligaste veckan under hela gymnasietiden! K och C är så knäppa av sig , detta är resultatet av när krille rotade i min väska och hittade min kamera;







... En bråkdel av alla bilder.. Men jag lägger inte in resten eftersom de är smygfoton på andra människor .. x)




Och om jag inte har sagt det förr så säger jag det nu;  Jag har världens gulligaste lillis ♥

Tjockfis :)



Btw , jag har väl inte visat er bilder från poi (egentligen kiwidos) träningen?
Här får ni dom :)


Jag funderar på att beställa ett par kiwidos, tänk vad kul att träna på dom i Mallis på kvällen på stranden, dom kvällar man inte är ute och festar? Tyckte att de lät rätt underbart faktiskt :) 


Ny design , ingen märkvärdig men jag var så less min gamla...


Nu ska jag dra , puss på er ! 

Om jag är en ängel
Och mitt jobb är att skydda dig,
Har jag då misslyckats
När du sviker mig?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: