.

Sofie, gästbloggar! :D

Kategori: Allmänt

hej det är världens bästa sofie! :) Rebecca har kommit hit till mig och vi sitter och pratar med Krille på msn och dunkar muusik. Vi ska snart dra oss ut elr nå! Fast rebecca står och sminkar sig lite nu med mina stuffs ;) ja, egentligen vet jag inte vad jag ska skriva.. men jag kan då säga att vi ska vara med Krille & christan, elisa och elli idag typ :) sen kanske vi ska äta på max, anntingen glass elr mat xD har inte bestämt oss än ;) mohahah! :D

HAHA! rebecca fick nyss en spraydeo av mig och hon är nästan rädd för den ;) Hon pallar inte riktigt sprutet!

Jag måste bara säga hur jävla underbar och fantastik rebecca harila är! Hon får mig alltid på bra humör, och vi skrattar nästan jämnt när vi är med varandra. Det är underbart! Vi kan verkligen prata om precis allt, och tro mig precis jävla allt! som intimit till yttligt :D Hon lyssanr alltid på mig när jag pratar med henne, varken jag är ledsen elr hyper glad. Hon är verkligen allt man vill ha hos en vän. Hon stöttar och man kan verkligen lita på henne till 120%, jag vet inte vad jag ska säga. för det är jävligt svårt att beskriva rebecca med ord! för det finns verkligen inte ord för att beskriva henne. Orden räcker bara inte till :) men hon är iallafall bäst! elr världsbäst, bättre än bäst. ja precis allt! :D Vi har varit med varandra en helvecka, och det ahr verkligen varit den bästa veckan i hela mitt fucking liv! :D det ska ni ha klart för er. Det känns som om jag ahr känt becca i typ 100år :)
och vi är ganska lika tycke jag, för vi har som samma livsvillkor ;) ;) mihiihih
Ja, sen vet jag inte :D men iaf, jag skulle dö utan rebecca! skulle inte ha någon livsglädje elr ens mit liv! Så utan rebecca skulle mitt inre dö. Jag vill inte mista dig gumman :) <3 jag älsakr dig föraltid vännen<3
Puss, jag älskar dig gumman! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: