.

dfgrwg

Kategori: Allmänt

Imorgon gott folk , åker jag till Lillpite och besöker familjen Lidman/Lindström! Stannar där till söndag :) åååh , så kul de kommer bli! Har saknat den lilla hålan jättemycket ^^ Har saknat allt folk där! Alla är så snälla där :O de måste vara den friska luften ;)


Och imorgon har jag bara en lektion,  så jag slutar klockan 9.35. Underbart!


Idag hade jag världens fetaste håltimme , från 11.00 till 15.20, så jag fördrev tiden vid Jocke.w på vägverket. Han skrev teoriprov men kuggade tyvärr :/ aja bättre lycka nästa gång!  ^^


Idag jobbade jag på hockeyn. Säger bara en sak; vild match! Lulefans var arga som bin -.- Sen träffade jag även krille  där som jag lärde känna på LK. han bor jättelångt bort så de var jättetrevligt att byta några ord med honom :)




nåjo , nu ska jag och Lillis se på en ö i havet på svt:s webbtv , mys :)


sov gotti!



Lulefans , för ett tag sen



<333



 


Kommentarer

  • Anonym säger:

    <3<3<3<3 det är inte frisk luft här!! det är bajs-luft! :P <3 saknar dig! äntligen här! <3

    2009-10-23 | 16:03:07
    Bloggadress: http://jenniferlidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: