.

Ingen Steven Tyler - inget aerosmith!

Kategori:

Kan inte fatta en sak. Sångaren i Aerosmith, Steven Tyler har lämnat bandet som han har vart med i sedan start på 1960 talet. Jag tycker att det är jättesorgligt. Vad blir aerosmith utan honom liksom? 

Anledningen till varför han lämnade bandet var för att dom övriga medlemmarna baktalade honom. Dom hade möten där dom pratade om att kicka han.

Aerosmith är inget utan Steven Tyler, dom kan lika gärna lägga ner helt och hållet.

okej är inget superfan så jag kan inte påstå att jag varken är insatt i bandet och deras låtar eller att jag ska skära upp handlederna och hyperventilera. men jag avgudar deras låt ( En av världens absolut bästa!!!) I don't wanna miss a thing





Ingen Steven Tyler - inget aerosmith!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: