.

Hos nudelflickan

Kategori: Allmänt

heej heej :)


Nej vi dog inte , men nog var det nära på. Paranormal activity var skitläskig!!! jag och jossan gömde oss bakom varsin kudde genom i stort sett hela filmen.. När filmen var slut var vi så uppjagade att vi var tvugna att gå igenom hela lägeheten och tända alla lampor, och sen sätta på en komedifilm så att vi fick annat att tänka på. Miss Marsh , någon som har sett den ? jävligt rolig och underhållande, dock inte skrytbart rumsren så dom lite mer kyska bör inte se den ;) Både Josefin och jag är härdade kvinnor som tål mycket ;) HÖHÖ!


Efter filmen var vi social med folk på msn. Hände bara roliga och tråkiga saker där men allt slutade finfint :)
 skönt! Fröken jossan sa en väldigt klok saK; när man bråkar med någon är det ett tecken på att man bryr sig om varandra och vill den andra väl, för annars skulle man bara be varandra dra åt helvete och vända ryggen till. visst är det konstigt , att de är när man bråkar som man kommer närmare varandra?

vid halv fyra någon gång blev våra ögonlock tunga så vi gick och la oss. Vi pratade om allt mellan himmel och jord ett tag sen sa vi godnatt :) Älskar att sova här , alltid lika trevligt och mysigt :) beror ju såklart till största del för att Jossan och Carro är så sjukt underbara människor!!!! massa kärlek till dom :) <3


Ni ska bara veta vad söt Jossan var i morse! kom hon och väckte mig med "Godmorgon sötis , dax för frukost , jag har dukat fram!" så hade hon bakat bnröd och allt haha , värsta lilla hemmafrun :D

Nu ska hon äta sina nudlar och jag s´ka snart börja bege mig hemåt och sedan åka till Sofie. :)

Ha de bra !




en bild som jag snottade från Jossans dator. visst har hon vackert hår?!!? To kill for

Kommentarer


Kommentera inlägget här: