.

faesrdf

Kategori:

Tjebbab ! Till att börja med har min Nalle vart hos mig  från fredag till idag , myyys :) <3 Igår var det tänkt att the old gangbang skulle ses , men de vart tjorv så istället for jag , Alle och sommarjobbs Oskar in och kollade på fulla ungdomar på crusingen , mycke trevigt. Efter ett tag ringde Elisa och sa att hon och Elli skulle komma in , och vi ringde dit Carro. D.  vi blev väl ganska många där i slutändan ;D  Det var iaf väldigt kul , Alle som annars alltid klagar på att vi inte hittar på nå , och att jag somnar så fort :D  De var massor av poliser där, såg typ 8 bussar brevid varann. Poliser in action är bara så sessy mama ! Träffade massor av folk jag kände där dessutom , bla Omid , Yasmina , Nicole, Carro.B , Hanna , Helén och Carro.k (haha , känner 4 carrosar...) Stod och snackade med Hanna , Helén och Carro.k i evigheter , gud så söta bruds ! sådär härligt fulla och kramgoa var dom :) Kul dessutom att kunna presentera sina kompisar för varann, redan imorron ska jag och Elisa gå ormbergsmilen med dom :D
sen vare nåra brudar som inte gillar mig av sina anledningar som inte ett dugg diskret glodde och viskade , haha BITCHES säger jag bara ;) De var väl egentligen kvällen i stora drag , har bloggtorka så har inte direkt något att skriva x)

Idag for Alle hem , bäbis jag saknar han redan :( men snart är de fredag och snart är de sommarlov!


Tänkte bara säga tack. Tack till alla underbara vänner , till min familj och då främst mina syskon, till min pojkvän och hans familj. Alltså , ni är bara så fina , HELA klumpen !


Ronny klarar sig inte särskillt bra utan sin Ragge


Stunder blir till minnen. puss



ELMO VAR I LULEÅ I FREDAG , OCH JAG MISSADE HAN ?!?!?! livet suger... -.-'

Kommentarer


Kommentera inlägget här: