.

Svea hälsade på

Kategori: Allmänt

Då har ännu en helg gått och det är dax för skolan imorgon igen , som alla andra måndagar. Denna måndag har jag redovisning i adverb , samhällsprov om EU och idrott. och även fast jag har vart med Alle så har jag pluggat , de ni ;) de kommer väl gå bra tror jag :) 



Igår natt hälsade lilla Svea på i en dröm när jag sov. I drömmer var hon fullt frisk och jättepigg och hennes ben var helt. och framförallt ; hon levde. Sen när jag vaknade visste jag ju att de bara var en dröm och tvingades inse att hon inte alls levde utan var död. var deppig idag och grät en skvätt för henne. som tur är är min älskade pojkvän väldigt vis vilket gör att han var bra på att trösta mig. Han sa att hon ville berätta för mig att hon har de bra där hon är nu och att hon är frisk, att de var ett tecken. tyckte de lät väldigt fint och de fick mig på bättre tankar. har undrat hela tiden sen hon dog hur hon har de och hoppats på att hon mår bra och inte har ont längre , och min dröm var som en bekräftelse. ett tecken. och de var som ett allra sista hejdå också, hann ju inte ge något när hon levde. Jag tror att Alle hade rätt i de han sa , att hon ville visa att hon har de bra. även fast vetenskapen inte har bevisat övernaturliga saker så tror jag på de. De finns mycket vetenskapen varken har eller kan bevisa. Allting måste inte vara bekräftat för att vara möjligt.


och vad beträffar Nicko kan jag meddela att han är..... FRISK ! dom sa att han skulle ha tejpade vingar i 6 veckor och att vi skulle komma tillbaka för kontroll en gång i veckan. efter ca fem dagar hade han lyckats slita av sig tejpen och när vi några dar senare for till veterinären så sa dom att de såg mycket bätter ut och att han slapp ha tejp. och dom som ville avliva han ? Tur att man är envis.. De bästa är ju iaf att han lever min lilla gammelgubbe :) tänk om vi hade lyssnat på deras rekomendation att avliva honom? Nu är han återförenad med freja efter att han har vilat i en egen bur med låga pinnar i några dagar , och de märks att dom har saknat varandra (speciellt Freja , Nicko har ju haft mycket annat i tankarna samtidigt ) Så nu är dom glada :)


Kommentarer

  • Amanda:P säger:

    Min mageeeee

    :)



    Kommentera min blogg ibland!! :D

    2009-05-05 | 20:10:41
  • Amanda:P säger:

    Min mageeeee

    :)



    Kommentera min blogg ibland!! :D

    2009-05-05 | 20:10:55
  • jennifer säger:

    2009-05-09 | 13:56:18
    Bloggadress: http://jenniferlidman.blogg.se/
  • jennifer säger:

    oops:P så söööööööta tjejer! ;D <3<3<3

    2009-05-09 | 13:57:01
    Bloggadress: http://jenniferlidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: