.

Namn

Kategori: Allmänt

Tänkte berätta för er vad jag samlar på. Jag samlar på något som är ganska ovanligt att samla på tror jag , nämligen namn som jag vill döpa mina framtida barn till. haha de är mest flicknamn och i princip alla dom är ovanliga x)

här kommer de , vi börjar med flicknamn eftersom de är mest av dom :


Fortesia
Valentina
Penelopee
Engla-Liv
Melody
Petronella
Elise
Otilia
Liv
Smila
Gåva
Maria
Lewina
Ewelyn
Tilya


sen killnamn :

Valentin (beror på om de blir en tjej eller kille)
Malte
Love
oscar

haha de var tydligen dom enda killnamnen :D

Gud vilken barnmaskin jag kommer måsta vara för att kunna de alla barn dom namnen. aja, dom får väl ha fyra namn var eller så , de jämnar nog ut sig

Kommentarer

  • Guess whooo;D säger:

    Hurdudu, jag tycker det tolvfte tjejnamnet var ganska raffigt;) haha

    2009-05-14 | 22:02:14
  • amanda säger:

    det sista var fint:)

    2009-05-19 | 22:38:39
    Bloggadress: http://amandalidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: