.

back in the days

Kategori: Allmänt

FÖR 10 ÅR SEN,
1. var jag sex år
2. gick jag i sexårs
3. Var jag bästis med Jenny


FÖR 5 ÅR SEN,
1. var jag 11 år
2. gick jag i femman
3. älskade jag skolan


FÖR 3 ÅR SEN,
1. var jag tretton år
2. gick jag i sjuan
3. började min far ett nytt liv med ny familj
4. dog min farfar


FÖR 2 ÅR SEN,
1. var jag fjorton år
2. gick jag i åttan
3. provade jag hur de var att skolka för första gången (gick och bad om ursäkt efteråt)
4. bråkade jag och min mor hela tiden


FÖR 1 ÅR SEN,
1. var jag femton år
2. gick jag i nian
3. skilldes jag från älskade 9c och örnässkolan

4. sommar jobbade jag på SSAB. minnen för livet.
fick massor av nya kompisar och sen en pojkvän. hade kul hela tiden !



FÖR ETT HALVÅR SEDAN,
1. var jag sexton år
2. gick jag första året på gymnasiet
3. blev jag sviken 

4. var jag allmänt glad över livet, konstigt nog


FÖR TRE MÅNADER SEN

1. blev jag tillsammans med Alle :)

2. var jag nykär till tusen
3. var jag inte längre okysst

FÖR EN MÅNAD SEN,
1. reste jag till andra sidan jorden
2. upptäckte jag min nya favoritglass smak : limesorbe <3
3. var jag i Thailand


IGÅR,
1. åkte jag hem från min älskling
2. pratade jag med elisa i telefon i flera timmar
3. pluggade jag samhälls



IDAG,
1. hade vi klättring på idrotten
2. gick jag på stan med carro
3. snodde jag en övergiven tidning på skolan



IMORGON,
1. har jag träning
2. ska jag försöka plugga
3. och försöka hinne med att prata med loverboy :)


En fråga , ett svar: är du lycklig? Ganska :)




HÅRET<3 tjockt , långt och underbart. Nu är de kort , tunt och snart flintskallig. Vafan händer ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: