.

Elisa

Kategori: Allmänt

En av mina allra närmsta vänner Heter Elisa Andersson. Henne lärde jag känna när vi hamnade i samma klass i sjuan. Hon gjorde att högstadiet blev en absolut underbar tid , för ärligt talat , iprincip alla minnen jag har av dom tre åren , där finns Elisa med i bilden. Elisa och jag är väldigt lika varandra , samma sorts humor och tankesätt och vi kan skratta , skratta tills de gör ont i magen och man har träningsvärk i munnen ,och de är bara så skönt .Hon har alltid funnits där och tröstat och vart en hjälpande hand , och de måste jag säga att de är jag väldigt tacksam för, inte alla som pallar att laga en annans hjärtekras... Elisa är en väldigt rolig , snäll , gullig och pålitlig person . och jag tror att de är främst de sistnämnda som gör henne så vacker och unik - man vet verkligen att man har förtroende för henne ! De finns massor av saker som bara hon och jag delar , hemligheter som man kallar de . saker som jag vill att bara hon ska veta om, som jag vet att oavsett vad de är , så sprider hon de inte. Förtroende är viktigt , väldigt viktigt , både i vänskap och i förhållande . Och om jag säger såhär ; Elisa och Alle , de är dom som vet allt om mig , kan mig in och utantill,  jag har helt enkelt ett enormt förtroende för dom två. Elisa är väldigt viktig för mig , så är de bara . och även om vi gormar lite då och då eller inte ses ibland så vet vi båda två alltid vart vi har varandra. För bråk , de löser man . Och även om man inte ses så ofta betyder de inte att man är ovänner. De är nog våran oskrivna gyllene regel :) Elisa är en av dom ytterst få som jag kan se in i framtiden med. Skulle inte bli förvånad om vi sitter på samma ålderdomshem när vi är 85 bast och den ena är döv och den andre  nästan blind ;) De är även med henne jag kommer festa och shaka loss med på 18:årsdagen , och de är henne jag kommer leja som barnvakt. och nej jag vet , de är inte de man säger som spelar någon  roll , utan vad man gör . Men de skiter jag i , nu är de såhär. Elisa är  min bästa vän , och hon har en stor plats i mitt hjärta. Jo faktiskt , min allra bäste vän, de känns verkligen. Jag älskar Elisa , de gör jag verkligen :) <3




våren 08


höst 08


vinter 08



Du betyder verkligen enormt för mig !



(Carro , du är fortfarande som en extrasyster för mig , blod är tjockare än vatten , systerbandet är starkare än vänskapsbandet , du är min syster , oavsett om vi inte är uppbyggd av samma kött och blod!<3)

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Va söt du är, jag börjar nästan gråta :O Jag älskar dig med snygging, du är bästa vännen ever ;) :D <333333333333

    2009-03-19 | 21:47:00
    Bloggadress: http://www.elisaaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: