.

You bad bad TIGER

Kategori: Allmänt

Igår var jag somsagt hos CarroL. Hade sjukt kul där! Vi hoppade studsmatta , dom åt grillat (gillar inte grillat särskillt mycket så jag avstod) och så babblade vi :) Jag , josse , Corny , Sun och Sussi hade gått ihop och köpt en stor present. Vi köpte leopardunderkläder och skrev på ett kort "you badbad TIGER" haha :D och sen en prinsesskrona, lite grajs från HM  och en hångel klubba ;)


Ja , vet inte vad jag ska säga. Hade iaf jättekul! man somvanligt lyckades jag somna... Sov från tolv till halv två ungefär , tror jag . kommer inte ihåg. Haha , min kommentar när jag vaknade : " jag drömde nyss om olika  sexställningar" Vem fan säger så egentligen ? xD är alltid lullig efter att jag har sovit kanske märks :)




pappa ringde och frågade om jag ska med till jula. Självklart ska jag med , bangar aldrig för gubbdagis ! love it. bilder kommer senare istället :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: