.

gth

Kategori:




Jag saknar 9c och högstadiet. Allt var så ärligt och öppet på högstadiet. Nu på gymnasiet är de bara massa drama och skit, hatar de. Även om det inte rör mig så påverkar de alla. Sofie har hoppat av, de suger verkligen. Är så helvetes less på allt jidder och bråk, tänk om alla kunde hålla käft , vad bra de skulle vara då ?. och jag måste säga att jag är less ! Herrugud.

NU är det iaf sommarlov och guuud vad jag ska njuta! Fan va skönt att slippa skolan. Nu kan jag lägga ner energi på mina vänner. som ni kanske har märkt så är dom bland det käraste jag har.

Mimmi ska gå kvar och de känns jävligt bra. om ni bara visste hur mycket hon har kämpat med skolan den senaste tiden. I love her. Hon är en av dom som jag har umgåts allra mest med den senaste tiden i skolan. Vänner ska man hålla hårt om, det har jag fått lära mig. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: