.

tjockisdag

Kategori:

är hemma själv. Brukar i vanliga fall HATA de , men inte nu. så skönt att vara helt ensammen ett tag. Kan välja allt som jag vill göra helt själv. Så jag har helt enkelt gjort såhär : Tjockisdag i lägenheten.  Består av tre stationer; mobilen , rensa garderoben och datorn. Till de kryddar jag med musik på högsta volym. Kör gott och blandat , bokstavligt. De är en salig blandning med bla. Amy Diamond , markolioo, disco crew, Basshunter , Brittan,  metallica och håkan Hellström ;D Alltså , känsla av frihet ! Sen sjunger jag med högt och falskt till alla låtar , såklart! de är ju obligatoriskt!





Igår var jag på min lillis skolavslutning , hon gick ut sjuan :) Gud så stor hon börjar bli ! men för mig kommer hon alltid vara att barn ^^ Hon var jättefin :O nyblekt hår (made by me höhö ;D) , guldiga kilklackskor , och massa söthet. Minns när hon var liten. hon och jag var bästa vänner. vi lekte alltid med varandra, och hon älskade att följa efter mig , tötis :) Carro följde med på den btw. Elin har samma mentorer som jag och carro hade så de var kul att återuppväcka gamla minnen :) dock saknade jag känslan. Igår var jag bara en del av publiken, tidigare var jag en del av helheten. Sen trodde jag att jag och elin skulle dra till karlsvik men inte , så jag fortsatte vara med carro :D vi körde till storheden. Köpte att par leggings och regnkläder  till mini som fyller 1 år den 24 juni! alla bara blir stora :( jag vill ju att mina systrar ska sluta växa , stanna där dom är! Elin och Anya är, haha kommer typ döpa mina barn efter dom ;D Sen for jag och carro till papa och lekte med Anskypansky utomhus. vi tog ut hennes gåvagn , och jävlar vad hon gick på där ute. dock var styret inte lika bra :P hon älskar att gå utomhus, där hon har mycket större yta att gå på. uppe i lägenheten stoppas hon av möbler och trösklar. Sen gungade vi henne och åke ruschelbana (visst heter de så?) she love it !  sen gick vi upp och lämnade jag henne och skjutsade hem Carro på min skrothög<33  


Visst var dom fina ? Från vänster : Elin , matilda, emelie , cissi och christina


sen körde jag till buss-stationen och mötte LOVERBOY ! han fick nämligen för sig att han skulle överraska mig med att sätta sig på en luleåbuss :) de gjorde mig verkligen glad ! vi hann pussas lite sen drog vi iväg till kallkällarn där två kompisar , jossan och carro var på partyparty. Jag ville köra men han insisterade på att han skulle göra de för att inte förlora all sin manlighet , hehe. Dom var hos en tjej som heter Julia .Haha , har läst Julias blogg sen mars 08 så de var jävligt kul att träffa  henne. Supergullig brud säger jag bara. :) De var roligt där tills de blev lite för mycket för en ;) Så vi ringde efter en taxi och därmed var kvällen avslutad. Jag och Alle kom hem vid halv ett , så de vart inge sent :) Han for hem idag :( vi tog skrotis till buss-stationen klockan halv nio och han åkte hem. Ska till han på måndag :D

Nu senare ikväll ska jag på kalaaaas hos carroL i Rutvik, gumman har fyllt 17 år igår :)

hahah nej över till nästa station: mobilen ;O



(orkar inte rotera)


En bild för några dagar sen. ser ni hur koncentrerad hon är ? :D

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Vet du vad jag har lyckats med?! Bryta benet:)

    2009-06-15 | 14:47:05
    Bloggadress: http://amandalidman.blogg.se/
  • jennifer säger:

    saknar dig snygging! :D så söta bilder det var! <3 längtar tills du kommer på onsdag ! :D <3

    2009-06-16 | 13:01:56
    Bloggadress: http://jenniferlidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: