.

sick

Kategori: Allmänt

idag fick jag glatt stanna hemma från skolan, varför ? jo för största delen av natten gick ut på att sitta på skithuset och spy och ligga i sängen med ont i magen. Magsjuka , inte så välkomnande, inte alls. Särskilt inte idag, idag både ville jag och var tvungen att gå till skolan! skulle göra bort två prov , en redovisning och dessutom komma en bit på mitt lapptäcke som jag syr till Anya. Jag ville verkligen gå så jag fick undan skiten. Mår ganska bra nu , men i respekt mot mig själv och andra så vägrade jag gå till skolan. Kul att komma dit och spy och kul för dom som kanske skulle råkas smittas? Nej precis. Ja livet suger... ;P


Idag fyller även min bror år , grattis till han :) 19 år är gammlingen nu, herrejesus! känns som de var nyss vi firade hans fyra års kalas , och som vi delade två  rum han och jag (innan elin fanns) Ett lekrum och ett sovrum. Han är fin min bror. fast han är väldigt egoistisk och har inte så mycket klokhet innanför kraniumet. Men snäll är han, absolut! han frågar alltid hur man mår, och han bryr sig verkligen om folk :) Haha , nu är han en gammelgubbe, snart funkar rynkorna i pannan som sträckkod , precis som för ica stig ;) Nästa år blir han 20 :O . En månad i årat är han tre år äldre än mig , annars skiljer de bara två år.


Kommentarer

  • Lina säger:

    sexy ;) tax :P heheh lägger du puzzel med tygbitar ;)?? ahhahahh

    2009-06-03 | 19:19:10
    Bloggadress: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: