.

Jomen världen är ju full av idioter ?

Kategori: Allmänt


Det här är seriöst de mest patetiska jag någonsin har sett. En salig samling idioter... Vem fan skapar en sådan klubb  egentligen och vem fan är så dum att bli medlem i den? Sofie är min vän, hon förtjänar la fan inte internetmobbning. Stå för vad ni tycker men gör det IN REAL LIFE, face to face fegisar. och göm er inte bakom en jävla datorskärm, tänk lite längre än vad fingrarna på tangentbordet gör.... Mind your own busniess säger jag bara.  okej att man inte tycker om varenda kotte i vårat samhälle men för de ska man inte trycka ner den personen. Hoppas ni blir polisanmälda, vilket jag kan lova er att ni kommer bli :) Sen förstår jag inte varför man ska lägga ner tid och energi på någon som man hatar? Jävla äckliga patetiska människor , sånthär gör mig så arg!   FUCK OFF PÅ ER! (det värsta är ett en av mina kompisar är medlem i den....) (och jag tycker att ni ska skämmas skiten ur er, man beter sig inte som ni gör.)




Förlt , var bara så sjuhelvetes arg... kanske tog i lite väl...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: