.

haha kärringjävel!

Kategori: Allmänt

nyss kom min syster hem och berättade om den nystartade grannfejden mellan pappa och nån gumma som bor ovanför. Hon saknar seriöst en hel skruvlåda i skallen. Hon brukar väcka Anya sent på kvällen/natten av att spela hög musik , och för de första så bryter de faktiskt mot hyresrättsavtalet (som säger att hög musik INTE får spela efter kl.22.00). Men min far är väldigt snäll i de fallet och gör ingen stor sak av de , utan bara låter de vara. Men nu är de som så att  hon har hittat ett nytt störningsmoment: Anyas vagn som står nere vid porten i trappen. Efter 8 månader som vi har bott där har de aldrig vart några tal om att vi inte får ha vagnen i trappen. vart ska vi annars ha den liksom ? konka den upp och ner mellan våran lägenhet och ner flera gånger per dag ? In my ass! dessutom så har alla med barnvagn rätt att förvara den i trappen. I alla fall så gillar hon inte att vagnen står där. vad tror ni kärringen gör ? jo hon slänger den ner för källartrappen och fyller den med sina sopor. Alltså , hur jävla stora problem i skallen har man inte om man gör de ? Jättekul för Anya att sitta i den... Nej vissa människor är totalt hjärtlösa. Lilla Anya har mer hjärta i lilltån än vad hon har i hela kroppen , jag lovar !  Pappa är såklart helvetes arg och ska kontakta hyresvärden , men hade jag fått välja hade jag tagit Anyas bajsblöjor och tryckt ner dom i hennes brevlåda och hälsat smaklig måltid. Hade kanske även övervägt att kleta ner dörrhandtaget också :) Åh , sånna där människor gör mig så arg! Kommer där och tror att hon är guuuuud. Nej du din lilla illvilliga äckliga elaka gumjävel, du ska få se på FA-AN! En dag kommer även du bli bestraffad.... (woho, gud.) ;)

Man ska inte leka med elden om man inte kan hantera brasan man har tänt



Somsagt , nu ska hon få se på fan !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: