.

room

Kategori: Allmänt

tjabba tjena.  idag försöker jag städa lite ( då jag inte gjorde det igår...) Men jag känner mig väldigt lat just nu. Det är tänkt att jag ska ge mig på badrummet , men jag har valt att försöka lite tappert på mitt och Elins rum istället, vilket behövs.  Det går som lite trögt :P och på en halvtimme slutar bästa vän så då ska jag vara med henne <33 som tur är har jag massa bra musik på datorn som jag lyssnar på :D (högt såklart.... )  Har börjat lyssna på Green day igen :)




Jag vill göra hål i tungan , fast jag vågar inte riktigt... Men vi får se , kanske kanske :D jag är ju så van vid att leka med gomplattan men eftersom jag har slutat använda den på dagen vill jag ha något annat att leka med. :)Och då tycker jag en tungstav skulle vara ett perfekt alternativ :D Sen har jag länge velat tattuera mig (stavas? :S ) och nu har jag kommit på en som jag verkligen vill göra :D tre hjärtan efter varandra , stor , mindre och minst :) Den ska symbolisera mina underbara syskon :) sen vill jag gadda mig på dom mest tokiga ställena ni kan tänka er (bla.  insidan av underläppen, bakom örat, och sidan av tummen..) men men , någon tatuering är inte aktuell än på ett tag tyvärr.




äh nu ska jag försöka ta tag i rummet ... ha de bäst :D  


eller vafan , har redan fastnat på msn... Siken otur! 


och jag glömde publicera det här inlägget,,,




hel och fin datastol ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: