.

hhe

Kategori:

Tänkte börja med att tacka alla underbara människor som kom ihåg min födelsedag igår. Fick massor av grattis-sms, de gjorde mig verkligen glad och jag kände mig ihågkommen♥ Corny var alla först med att gratta :) Måste nästan säga att jag blev allra gladast av ett telefonsamtal som kom nerifrån skåne av ett par som campade i sin bil  :) Kul att dom ringde ! <3

igår var jag hemma hos Elli till klockan två på natten , hehe. Dom har ett hemmaspa på sin gård , och den var så underbart skön! var lite orolig eftersom jag skulle upp klockan sex. Vaknade tio minuter innan jag började , de vill säga tio i sju. Men vet ni ? jag hann i tid utan att komma sent! Cred till mig ? jaaa!





om det finns en gud så är jag säker på att han heter Måns Zelmerlöw. Den mannen har allt. Världens finaste leende, lagom skäggstubb, mörkt hår och hela hans blick liksom talar för sig. Och nu lät jag väl som ett Johan 'Palm fans som står och skriker vid sceenen ;) men ja. Lyssna på den här så kanske ni förstår mig:








Känner att jag egentligen inte har något att skriva. så vi säger väl godnatt. Hejdå :D
Visst är jag söööt när jag är sådär lortig i ansiktet? vanlig dag på jobbet :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: