.

hth

Kategori: Allmänt

Oh my , ett tag sen jag skrev? Igår var jag hos pappa fram till kl.18.00 ungefär. sen gick jag hem och duschade och väntade på att CarroD skulle sluta jobbet. Carro ringde och sa att hon hade fått sluta tidigare så jag drog på mig kläder och slängde ner massa tjcokissaker och filmer i en påse och gick över till henne :) Vi hade helt enkelt en liten myskväll. Vi såg på två filmer, en skräckis som jag inte kommer ihåg namnet på , och för att vi inte skulle sitta och skaka resten av kvällen så såg vi Järnets änglar direkt efter. Kul att den filmen är inspelad i luleå och ssab. Sen så satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord. Ni vet ,  tjejsnack? och så hämtade hon två skolkataloger , en till oss var, som vi satt och bläddrade i. "Han , HAN var snygg!" och "Dom känner jag" osv. haha :) gick hem vid 3.15 och var dödstrött. men så fort jag fick andas friskluft blev jag pigg igen. Alle ringde och berättade om sin födelsedag. pratade med han i 1,5 timmar , så ni förstår att jag somnade sent..  


Även denna dag  har jag spenderat hos Carro, fjärde dagen i rad. Tack babe<3 Vi gick till stan , var på hemmakväll sen smedjan och sen tog vi bussen hem igen. Haha så nödvändigt ;D nej men de var skönt att komma ut och lufta vingarna :) Vi såg en ny skräckis idag, "I know what you did last summer" Den var väl okej läskig. men tänk er , två brudar själva i en lägenhet som ser på skräckfilm , ojojoj. Vi kom överens med Jossan att vi ska ha en skräckisdag med massa läskiga filmer, så kul de ska bli! Det känns som att jag sviker mina vänner när jag inte hör av mig till dom. Men just nu måste jag göra det som känns bäst för mig, jag tror ni förstår iaf<3 Jag hör av mig när jag känner att den tiden är kommen, just nu... nää de går bara inte. Carro är så unik , hon får mig verkligen på andra tankebanor, de är liksom bara hon och jag. Och hon fick mig att skratta igår , första gången på flera dar. och det var inget litet "haha" utan hjärtligt. Så skönt , jag kan skratta igen! Och äta !! haha de gick fort över . Även om ja så inte är mycket så är det ju iaf något :)


Ska egentligen sova nu , ska ju upp och jobba imorron. Förra året var jag så pepp inför sommarjobbet, och nervös! men nu.. nä jag har inte tid att vara nervös, eller ens pepp. jag ska ju bara jobba? kräla omkring i nerpissade buskar. Bara man får lyssna på musik är jag nöjd :) Hello ? money money money! Jag ska nog köpa en skinnjacka, har velat ha en länge nu så why not? och Pumps! har blivit kär i pumps :) De blir nog till att slösa pengarna iaf...



Thailand , Ranong med världens bästa Pookie (Min ingifta moster) Hon säger alltid till mig på msn , "I miss you , I love you Sister"
Hon är som en liten lapplisa, kan sätta plåster på både hjärta och smärta :)




Trögare blondin är svårt att hitta , men jag ÄLSKAR henne <33

otippade bilder , men vem bryr sig , egentligen??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: