.

Önska dig något.

Kategori: Allmänt

Jag fyller år på måndag , tänkte att de kunde vara kul med en liten önskelista
(så alla vänner vet vad dom ska ge mig *blinkblink* ;D)




Jag önskar mig:

*Biljetter till BRITNEY SPEARS KONSERT I GLOBEN (som är på MIN födelsedag...)
*En ny foundation 
*Absolute Summer Hits 2009 
* En deodorant som luktar gotti
*En rosa mopedhjälm (alt. gul)
*Kenny Starfighter - TV-serien (finns på Cdon)
*lukta gott saker
*biljetter till diggilo tuneringen
*En biokväll med mina vänner <3
*Snygga sängkläder :D 
*Bröderna Fluff - Vol. 1-3 (finns på cdon)
*Tuggummin
*Presentkort på gina eller H&M
*En flygbiljett till thailand utan returresa
*en ny sängmadrass
*Tamponger från apoteket
*En tatuering
*BRA rakhyvlar
*Ny, svarta strumpor
*Teckningar som ni ritat :)



De var väl allt de.




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: