.

så far och flyg och häng och däng

Kategori:

hm klockan är 14.38 just nu. Min rumsgranne, min bror i egen hög person sover fortfarande. jag tycker att det är lite fy och skam att sova såhär sent. Därför gör jag allt som står i min makt att väcka han. Och det gör jag såklart bäst genom att dunka Dead by april med högtalarna vända emot väggen till hans rum. Stackars han har huvudkudden precis där vart mina högtalare är. oops ;)




Egentlien är jag inte mycket bättre själv, sitter i morgonrock... Men jag får faktiskt ursäktas , steg upp vid 11 tiden och duschade , så de så! sen har jag  fördrivit tiden med att smsa med min vän Emil. haha , han sommarjobbar på golfbanan, åker omkring i en elbil  som toppar 20 km/h , har blivit attackerad av en golfboll och har sett en snubbe med rosa brallor. tyckte de lät som att han har ett väldigt roligt jobb :)



Annars då... har inga planer för dagen faktiskt. Tänkte ta och göra mina plikter så att jag tjänar pengar till LK , kul liv. och på tal om LK , fan vad jag längtar dit alltså !!! ska gå alla dagarna , är pepp som fan :) fast jag tror inte att det kommer slå pdol, hade så helvetes roligt på PDOL så de är liksom oslagbart :)



haha föresten , ni måste bara lyssna på dethär klippet  , de är om en brud som dumpar sin kille via radio. Och hon får värsta dissen av han . Riktigt kul !






Så tänkte jag dra en hiss och diss...



Diss till : Coop extra i örnäset som aldrig får in min favorit dipp Tortilla från olw. Utan den dippen kan jag inte äta mina favoritchips sourcream onion med franska örter. och de leder till en fredagkväll utan både chips och dipp. De suger! tur att det bara är måndag (eller?...) och att på fredag är jag på lk :D

och sen vill jag dissa min bror som tror att han är cool som fortfarande sover fast jag har försökt väcka honom! snart häller jag vatten på honom! :D

Att vara kvinna. eller rättare sagt ; MENSVÄRK!!!!




Hiss till : Emil. För att han är så redigt rolig att smsa med :D

och till... Coca cola som har passerat både Pucko och mellanmjölk på min favoritdrycklista! Det är strongt gjort.

och Hugos Vrålåk. Vilken pärla! behöver jag säga mer ?..

PDOL :D

och dendär kirunakillen jag träffade på Hammerfall!



Hejdå!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: