.

festival

Kategori: Allmänt

Hej :) Har inget direkt spännande att berätta , så det här lär bli ett väldigt tråkigt inlägg. Iallafall , igår var det RIX FM festival , mycket trevligt :) Dagen invigde jag med att gå på tivolit med Hugo (Samuel som han egentligen heter by the way). Vi gick mest runt och lodade , snackade med lite folk och så. Sen träffade vi carro och sara, så vi pratade med dom också ett tag :D vid femtiden satte vi oss på bussen och åkte hem. Jag for till pappa och käkade sen sprang jag över till mamma (där jag bor). Tvättade håret och piffade till mig lite för kvällen.  sen styrde jag skrotis in till stan där jag träffade Elli , Elisa, en kompis till Elli och Emma :) vi prejade oss fram i publikgröten tills vi hade hyffsade platser nära sceenen. Artisterna var faktiskt lite av en besvikelse , men HEAT och Martin Stenmark var bra :D


Nåjo , sen då ? vi blev trötta på att stå och låtsas digga musiken , så vi rörde oss emot tivolit istället. Där träffade jag Emil :D pratade med han ett tag och så , de var länge sen sist :) haha den jäveln rökte och påstod sig vara nykter , tss..
Träffade Hugo också , han sålde rosor ^^. Ja , det var väl de vi gjorde , gick runt och pratade med folk. Efter ett tag kom CarroD och Jocke och var sociala :D så fina tsm :) vi snackade lite och vips hade gruppen försvunnit utan att vi märkte de , höhö. Så vi gick till Jossan och Hanna som skulle åka Batman :D tänkte åka den men nja, sparar mig :P åkte den ju två gånger på PDOL så. :)


Jag , Carro och Jocke fick veta att dom andra var i Norra hamn , så vi labbade dit. men inte hittade vi dom där , och inte var vi så sugna på att söka heller. Så vi gick till max och köpte Dumleglass och cola ;) Sen kom Elisa , Elli, Emma , Jossan och Hanna till oss :D Vi satt där som ett gäng maxfjortisar och snackade allmänt. Efter att tag kom två nollåttor killar och var sociala, trevligttrevligt. :)

Vi avslutade kvällen väldigt tidigt , vid tolv tror jag. men alla var nöjda och belåtna :) Jag följde med hem till jossan , carro och jocke och sovde med dom, lovely :D vi snackade på och vid två gick vi och sov ^^

Hade en jätte rolig dag / kväll / natt , träffade jättemånga kompisar som de var länge sen sist. Älskar festivaler :D


(gud vad jag använder smajlisar :O haha )



idag stack jag och jossan in till stan :) Testade massor av kläder men köpte inget , nåja. Jossan köpte massor av fina saker iaf :D  Köpte förköpsbilljeter till imorgon. Fyfan vilken kö det var på kulturens hus ! det var bara  240 före oss i kön
 -.-'



Snart ska jag till Elisa, hon har huset för sig själv , hehe ;) Vi ska väl myspysa , bästvän :) <33 Och vi tog jättemånga bilder igår , men eftersom min kamera är trasig måste elisa skicka alla sina istället , hehe x) så ni får vänta ett tag innan ni får se dom :)  men jag har laddat upp dom flesta bilderna från PDOL på min pixbox , så om ni vill kolla på dom jag inte har visat er ; http://www.pixbox.se/alb_show_id1102590_page0.html


Imorgon blir det partyparty :D Först förfest hos Hanna (som jag lärde känna igår , jättesnäll brud!) sen rör vi oss till stan :) ska bli superkul !!  


juste , skulle ju gå idag också , men skippar de.


äh ingen orkar väl ändå läsa det här ? nä trodde väl de ;D så nu säger jag byebye för mig , ha de bäst

Kommentarer


Kommentera inlägget här: