.

Ska ni inte gratta?

Kategori:

Höhö godmorgon på er ;) Sitter här och ska snart börja göra mig klar till jobbet, men jag har lite tid över så passar på att fördriva den här och nu. Brukar vanligtvis kolla på tebetubies , men jag orkar inte. Dom är typ läskiga x) Sami är av någon konstig anledning inne på msn, här får ni en tjuvtitt på vad vi pratar om :


  
(Vart ska du komma?) x)


Dessutom fyller jag sweet seventeen idag! och kan säga redan nu att de blir världens sämsta födelsedag -.-' Sitter ju här, när jag egentligen vore sova (JAAA JAG VET ATT DE HETER "BORDE", men de är så svensson och tråkigt :D) Ja  hur som helst.... Britttan har ju sin konsert i globen i dag ! Min lyckliga vän Lina är där i huvudstaden just nu och ska se henne, hur lycklig får man vara på en skala egentligen ? Åååh.... Men Madre har beställt min favorittårta så jättehemsk blir nog inte min birthday trotts allt :) haha billig lycka.


Nej plikten kallar , ciao!


I'm sexy , I'm hot , I'm everything your not!

HAHAHA FYFAN VAD JAG ÄR MORGONFLUMMIG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: