.

P.s I hate you

Kategori: Allmänt

Detta inlägg är ämnat till mitt ex, Alexander heter han.
 
Du är inte längre den killen jag blev kär i. Du är en främling för mig , jag känner inte ens dig längre. Du är den falskaste människan som finns, du har varken hjärta eller samvete din stackars jävel. Du har givit mig så helvetes mycket smärta, och den smärtan är du inte ens värd.


Nu ska jag berätta till er den sanna versionen om varför han dumpade mig, den jag fick veta igår av en kompis (hon som jag nämner senare , hon som han försökte lägga in en stöt på ). Han sa ju till mig att han dumpade mig pga. att han inte älskade mig längre , att han inte kände som förr. och ni förstår, han är en sån som faller för sina tjejkompisar. så under den tiden vi var tillsammans fick han känslor för våran gemensamma kompis, och dom känslorna blev bara starkare och starkare. Så tillslut hade alla känslor han hade för mig runnit ut i sanden , så han dumpade mig för att kunna ragga på henne istället. Han dumpade alltså mig för att kunna ragga på en kompis (som jag förövrigt står mycket nära) och hade de inte varit för att hon sa nej, att dom bara var kompisar , då hade dom vart ett par idag. 

Jag kan tala om för er att de inte är första gången han gör så. i tidigare förhållanden har han varit otrogen, och han lämnade sitt ex för mig. Fyfan vad dåligt samvete jag har för henne, fyfan vad jag mår dåligt över de jag har gjort emot henne! det är först nu när jag själv har upplevt den smärtan som jag inser hur dåligt hon måste ha mått! Fyfan kärleken är blind.


Jag fattar att de är slut, jag accepterar de. MEN VAFAN HUR HAR DU HJÄRTA ATT SÅRA MIG ÄNNU MER? Hur kan du vara så jävla kåt/desperat/hjärtlös/störd i huvudet? Du sa för en vecka sen att du trivdes med att vara singel. Helvete heller , sanningen är ju att du försökte vinna henne!

Alle, du är ett svin. Full av skit. Jag fattar inte hur jag har kunnat vara  tillsammans med dig, hade jag vetat att du skulle få mig att må såhär dåligt som jag gör nu, då hade jag aldrig ens hälsat på dig.

Du ljuger ju förfan om allt, din jävla myttare! Inte ens när jag frågade dig om du hade träffat någon ny , att de var därför du gjorde slut, inte ens då kunde du vara ärlig! Du kunde inte unna mig att få de lättare att glömma dig. Men du har sant i en sak, vårat förhållande var en lögn. De var du som var lögnen. Du svek alla våra löften. Du ljög till och med om att du älskade mig. Du vet hur mycket dom orden betyder för mig , du vet !


Du sa rakt upp i mitt ansikte att du ville vara singel , du ville få tid att tänka. Sen får jag höra allt. Hur du skriver gulliga sms till henne, hur du leker "våran" lek med henne, sanning eller sanning,  att du har vart kär i henne i över ett år.  När vi var tillsammans sa  jag att jag var orolig för att hon hade känslor för dig. Du sa att oavsett om hon har det så skulle de inte påverka vårat förhållande, att de var mig du var kär i . Men de visade sig vara tvärt om , de var du som hade känslor för henne , inte hon för dig.

Jag äcklas av att tänka på dig. Jag skäms över att jag har vart tillsammans med dig. Det tog mig sex månader att inse vilket svin du faktiskt är.

Du har tömt mig på all luft. Du har lärt mig hata något som jag har älskat djupt och innerligt

Jag har alltid levt med mottot "hata aldrig den du en gång har älskat"  Fan heller , du har fyllt mig med så mycket hat!

Jag är ingen jävla barbaradocka, ingen trasa , ingen nalle som man slänger bort när man blir less.

Du snackar skit om dina klasskompisar , "industrisluskarna" som du kallar dom för. Att dom är ett stort gäng idioter som bara knullar fulla fjortisar i bajshålet. Vafan gör inte du själv då? Tror du verkligen att du är bättre än dom?  efter allt du har gjort , fan heller! Ni tillhör ju samma ras , du snackar skit om dina bröder! Eller var  det dig själv du pratade om hela tiden? Jag vet inte.


Du sa att du ville att vi skulle fortsätta vara kompisar , men du gör ju fan allt för att vi inte ska vara de! Du är så helvetes respektlös!  Fyfan hittar du inga andra brudar än dina kompisar?


Är så jävla tom på ord, men nu ska du få höra : DU är den falskaste människan jag någonsin har träffat , hur fan kunde jag älska dig ? Du var så jävla fin , men du är ju fan ett monster! Du har bevisat att varken jag eller våran tid ihop betyder någonting. fem jävla månader helt åt skogen! Jag hatar dig, fattar du de ? JAG HATAR DIG! och med tanke på alla fina människor du har runt om dig så förvånar det mig verkligen att du har blivit de svin du faktiskt är. Alla ord som kommer ur din mun är mer eller  mindre lögn! DU kan dra åt helvete, hela du! Jag hoppas att jag aldrig mer ser dig! Alla minnen är så helvetes långt bort ! Du vet hur dåligt du har fått mig att må , ändå ska du få mig att må ännu sämre. Vafan strävar du efter , egentligen???

Jag håller fan med alla andra, JAG förtjänar bättre !!!

Du är hjärtlös, du underskattar dom tre orden "jag älskar dig" Du ljuger folk upp i ansiktet. Du verkar ju fan bara vara ute efter knull! Sex är överskattat, så sa du också en gång i tiden. Sex är helvetes överskattat . Tanken om saker vi har gjort med varandra gör mig illamående. Du vet vad jag pratar om.


Så jag säger bara FUCK YOU dra åt helvete hoppas vi inte ses mer och JAG HATAR DIG.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: