.

Moppefjorre

Kategori: Allmänt

Godemorgen på er! min kväll/natt har varit jättebra ! Åkte ju somsagt till Tuna och var med CarroB och Sara :)  de var lite kyligt ute, ca 15 grader bara. Badkruka som jag är så kände jag inte för att bada ;) Men carro och sara gjorde de ! man frös bara av att kolla på dom :P Hehe de tog en timma för mig att köra , vet ni varför ? jag körde den sista biten på en grusväg längst vattnet, och jag hatar att köra på grus! så de gick inte skrytsamt fort... och så var jag påväg att köra in i ett träd , så går de om man ska kolla på vattnet istället för vägen x)

Måste faktiskt skryta lite, påväg dit körde jag efter en cykelväg. Efter ett tag hamnade jag bakom ett par moppepojkar som körde sloooowly. Hehe kunde inte låta bli att stajla så jag brassade på och körde om dom ;D ni skulle ha sett deras min;) En tjej på en -96:a körde om dom , h3h3.

Efter att dom hade badat så körde vi runt runt runt och kollade efter lite allt möjligt. dsv. Om vi kände någon i stan , om de fanns några ungdomar ute överhuvud taget , och ja såklart.... Boysboysboys. lovely. Nej nu ska jag sova , Nattinatti på er :)

Juste , imorron ska CarroL komma till mig, kuuuul :D <3333




Sister from other Fitta


Rebecca


Sara Carro Rebecca


<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: