.

För jag är starkare än du

Kategori:

Tjabba tjena. Igår spenderade jag kvällen med Elli och Elisa. Vi gick på promenad, målet var hemmakväll :) På Coop träffade jag Hanna, Helen, Mimmi, CarroK och Alex. Åh brudar, gu va jag har saknat dom! Blev så jävla glad över att se att alla dom var med varandra igen! Vi kramades och småpratade sen gick vi vidare :) Måste bara säga att de märks när det är fredagkväll i luleå, vet inte hur många tutningar och blicka jag och brudsen fick när vi gick in emot stan ;D

På hemmakväll köpte jag en skräckfilm för bara 30 kr , hehe. Den heter  "från andra sidan". Idag ska the old gangbang + Jossan komma hem till mig och då ska vi se den :) <3


Nej nu skriker Elin om att hon ska ha datorn , bäst att hon för den då... Ha en  bra lördag :)


Vi avslutar med en låt:



Höhö älskar texten <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: