.

2009 lista

Kategori: Allmänt


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Joo, en jävla massa faktiskt.  

2. Höll du några av dina nyårslöften? - Haha vet sedan tidigare år att jag är sämst på att hålla dem så jag ger numera inga nyårslöften ^^ LITE HJÄRNA HAR JAG MINSANN!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nej ^^

4. Dog någon som stod dig nära? - jo, farmor .Requiescat In Pace! <3
 
5. Vilka länder besökte du? - Thailand <3

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? real love, och MIN Hugo!  

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? -  De grämer mig att säga de , men 16/1

8. din största framgång 2009? - Fick uppleva och lära mycket nytt som jag kommer bära med hela livet.

9. Största misstaget? - samma som förra året, litade på fel personer.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - förkyld och urinvägsinfektion, ananrs har jag vart frisk som en nötkärna! klarade mig ifrån svinis ;) 

11. Bästa köpet? - Hmm.. SKOR! :D

12. Vad spenderade du mest pengar på? - Bussresor och skor 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Jajjamensan , ganska många faktiskt :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - 21 guns, my savior och Damaged 
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - utstrålat glädje, burit på sorg. Så de är väl fifti/fifti :). Eller rättare sagt , de har gått i perioder, vissa månader har jag vart jätteglad och vissa andra har jag vart jätteledsen. Shit happens!
 
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Önskar att jag brände returbiljetten hem till sverige och stannade i Thailand!

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Önskar verkligen , verkligen att jag inte slösade en massa tid och feelings på dom som inte förtjänade de.

18. Hur tillbringar du julen? - Familjen :)

19. Var du kär i år? - Jeow

20. Favoritprogram på TV - cops ;D

21. Bästa boken du läste i år? - typ Gömda och Asyl

22. Största musikaliska upptäckten? - Eminem, Akon och dead by april

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Just då hade det precis tagit slut mellan mig och Alexander så min högsta önskan var att vi skulle återförenas. Hopplöst kär var vad jag var! :)

25. Något du önskade dig men inte fick? - ja , fick aldrig ett till syskon :( preventivmedel kan ta sig! Haha enj men, se svaret ovan :) Ville ha kärlek men inte fan fick jag de. 

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - grät, ränsade ogräs och firade med vännerna :) (plus i kanten till er!<3)
 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - haha jaa klart, men de var väl helt okej bra trotts allt. Det som inte dödar det härdar.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Klädstil? Tantigare haha! nej men.. Färgladare, finare och sötare

29. Vad fick dig att må bra? - Kärlek, Thailand, musik och VÄNNERNA
 
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Billie joe Armstrong
 
31. Vem saknade du? - moster Pooki och Hugo

32. Den bästa nya personen du träffade? - lillpitefolket och Krille utan pille (haha) och Sofie på sätt och vis, fast vi kände ju varandra innan men inte alls på samma sätt


När Du tror att hela världen vänt ryggen åt Dig, titta en gång till.
Det är troligtvis Du som vänt världen ryggen.

Gott nytt år alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: