.

Whatever I do, there's always someone there to complain

Kategori: Allmänt

Knaaasig dag. har vart jättetrött hela dagen, de slutade med att jag somnade under en lektion. som många gånger förr denna termin. inte bra haha. för ett tag sedan somnade jag till och med ute i korridoren när jag väntade på sofie. vilken syn det måste ha vart. Nej men jag är verkligen sämst på att ta hand om mig själv. Jag sover väldigt lite och äter dåligt. om jag inte tar tag i det kommer det leda till oönskade konsikvenser. hmm.




1.pratar du fortfarande med den du senast kysste? -  jaa, Senast för nån timme sen
2.har du sagt " jag älskar dej " å menat de ? - Jaa :)
3.Har du ett förhållande nu ? - nix!
4.kan du lita på nån upp till 110% ? - Ja :')
5.är du kär just nu? - nejnej ^^
6.vad är ditt älsta strul ? - 19 tror jag
7.har du en bästa vän ? - ja :)
8.har du en tjejkompis som är äldre än dej? - jaa,  lina gamla kärring ;D
9.om du är tjej , har du en killkompis du kan lita på ? - JA, Hugo! krille också. :) Alexander är ganska bra också.
10.om du är kille , har du en tjejkompis du kan lita på? - 
11.hur gammal är du ? - 17
12.vad är du beroende av? - musik , vänner , sömn ;O
13.röker du? - noway
14.Dricker du alkohol? - de händer.
15.vad är de sämsta du gjort under ditt liv? - Deppat över svin.
16.hur gammal är du om 10 år? - 27
17.lyssnar du ofta på musik? - hela tiden
18.har du en mobil? - näää , vad är de ? :O.... hihi
19.smsar du ofta? - nja, inte så jättemycket.. tycker inte om att smsa så jättemycket
20.hur många sms har du skickat sen du fick din mobil?- 2711 sedan.... början av november? minns inte.
21.vad har du för ögonfärg?- blå
22.är du smal? - De går att diskutera
23.vilken klass går du i?-  SP2E
24.vilken månad fyller du år? - Juli
25.hatar du någon just nu? - nä de tror jag väl inte
26.säg en person du verkligen älskar? - Elin , min syster!
27.säg en person du irreterar dej på? - små äckliga fjortisar
28.vad heter du i mellan-namn? - Åsa, yeeeeah !
29.är du lycklig?- nja, hade kunnat vara bättre , hade kunnat vara sämre
30.har du vart ärlig med dina svar? - Ja faktiskt :)


 

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    snygging, I won't complain!! ♥ Jösses vad du är underbar!! Vill träffa dig snart igen någon gång? Om du vill? :) Miss you darling! ♥

    2009-12-03 | 12:35:34
    Bloggadress: http://jenniferlidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: