.

bilder :)

Kategori: Allmänt

BTW!!!! jobbade på hockeyn idag , såklart :) Här får ni lite random funny pics ;


ÄLSKAR ER!!!!!

visst är min tröja fin ? mellandagsreafynd från H&M herr, som hittat! :)





och idag när vi tränade ute på isen. Vi spexade lite extra eftersom det var nyårsmatchen. Jag , olivia och Elisa Poiade och några andra körde en bygg-grupp  i mitten :) allt gick finfint! En hockeyspelare åkte nästan in i mig och jag kom av mig helt. Dom ska alltid av någon konstig anledning hålla på utmana ödet med att åka så läskigt nära.. Dom gjorde det flera gånger ! Aja , SNYGG VAR HAN IAF ;D och dom kollar en alltid rakt in i ögonen har jag märkt. haha



Sofie hjärtat , jag saknar dig ! <3

för varje minut du är arg förlorar du 60 sekunders gjädje <3

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Tänkte precis skriva; vad fin tröja, är det rean? sen såg jag att det var det! ;) grymt snygg! <3:)



    miss you girl, love ya! <3

    2009-12-30 | 14:23:28
    Bloggadress: http://jenniferlidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: