.

dryga

Kategori:

Tjebab! Vad gör ni folk  så här på morgonkvisten? Själv nöter jag youtube och pratar med folk på msn :) En bra start på dagen. Om ett tag ska jag åka till min farmor och vara där ett tag. Få se vad gumman har att säga då hehe :P Nej men min farmor är söt :)



Igår drog jag till somsagt till Elisa. Vi badade i hennes Jacuzzi :D Och snackade på , som bara hon och jag kan. Underbart ! Kom hem vid halvtvå tiden tror jag, minns inte riktigt...


En sak som jag älskar med Youtube är att det finns dom som lägger upp hela avsnitt från olika program där. Ta tex Kenny starfighter , alla avsnittena från den serien är uppe på youtube , skitpraktiskt! Då slipper man ladda hem köpa filmerna :) Och Dr mugg, alla kommer väl ihåg Dr mugg? Det är precis min humor , Bajssnack nonstop ! :D skitkul hehe ;)

Sen all musik man kan lyssna på ! och som ni vet delar jag med mig av det jag kollar/lyssnar på på YT , så här får ni en tjuvtitt av vad jag har glottat på under morgonen:


























 Blev lite fel... Hatar när det blir så. Fixar det senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: