.

Snoppkalas

Kategori: Allmänt

hejpa ! ska bara skriva snabbt, ska nämligen möta älsklingsbrudsen på coop snart (Elisa och Elli :))  Vi ska baka en snopptårta , tror jag sa de igår ;D


Jag känner mig rätt hurtig , har cyklat 8,2 km idag , till och från skolan :) och mer blir det snart.  Inte illa med tanke på att jag kommer cykla varje dag till skolan så länge det bara går. Älskar att cykla! underbart ^^ skönt med lite ensamhet ibland.


Senare hade jag tänkt försöka skriva en sommar resumé , men lär ju skjuta upp de ytteligare några dagar så förvänta er inget x)


( och såklart ett youtubeklipp )


Shayne Ward - Brethless

Nya nötar låten! älskar den av någon anledning


Hare göttans :D

"Det som inte dödar dig gör dig starkare" så sa Omid till mig idag. Santsant!




HAHAHAHAHA OJOJOJOJ DÅ , FEL LÅT xD  AVSLÖJAD (A)

Kommentarer

  • amanda säger:

    Kommer ALDRIG glömma då vi brukade sjunga den på SingStar. Du brukade inte vinna så ofta men var lika glad för det!! Älskar dig bruden.

    2009-08-25 | 16:22:20
    Bloggadress: http://amandalidman.blogg.se/
  • Rebecka säger:

    HAHAHAHAHAHHAHAHAHA TÄNKTE JUST OM LÅTEN JAGBA: WTF?!

    2009-08-25 | 16:25:53
    Bloggadress: http://thebeest.devote.se
  • jennifer :) säger:

    Som Amanda sa så kommer jag aldrig heller glömma våra stunder framför den lilla gamla TVn i vårat lilla trånga sovrum.. Vi sjöng och vi skrek, och viktigast av allt, vi hade SKITKUL! Jag saknar dig älskling! Varför är Luleå så långt bort?? :O

    Vill hitta på nått! :) puss :*

    2009-08-27 | 22:30:53
    Bloggadress: http://jenniferlidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: