.

LIKA SOM BÄR!

Kategori:

haha heej bloggen och alla mina miljoooner läsare... ;D


Första skoldagen var... Dryg tycker jag... Vi började nio och slutade vid halv två tror jag . Och på den tidne gjorde vi inget , absolut inget vettigt! Men de var kul att träffa alla igen ! :) Tidigare var vi 28 stycken i klassen , nu är vi bara 18... vad hände ?!?! 10 stycken har försvunnit. Bland annat min älskade vän Sofie, kommer sakna henne sjukligt mycket!

 efter skolan träffade jag CarroD. Vi var likadant klädda! :D haha de såg riktigt kul ut faktiskt :D



Rebecca och Carro eller Carro och Rebecca?


ikväll är jag allmännt glad :)  Har varit hos Emil sen två tiden, till typ 22.00 tror jag, kollade inte så noga på klockan.
Vi kollade på flummiga youtubeklipp , lyssnade på musik och såg på film , tecknat! :D haha ^^ filmen hette Bolt tror jag , svingullig :)


imorron ska vi hem till Elisa och kolla på när hon och Elli bakar en snopptårta till Elisas far , spännande ;D

Och här är ett av alla klipp som vi dog av skratt av jag och Emil:


Haha jag avlider!


nu är det sängen som kallar , sov gott :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: