.

storebror

Kategori: Allmänt

Tänkte visa er en bild på min storebrolle och jag. Tycker att den är väldigt fin och framför allt unik , han hatar nämligen att ställa upp på foto så bilder på honom är väldigt sältsynt :)




Min storebroder och jag alltså , puss på oss.

Robin. Han är väldigt fin, han har alltid tagit på sig rollen som storebror. När vi var små barn beskyddade han mig alltid från alla elaka stora hundar (var livrädd för hundar då) . han gjorde de även fast han själv var minst lika rädd. min hjäle :') ;D Han följde mig alltid genom "trollskogen" som mamma och mormor kallade de då , en skog som är kanske 50 meter bred som man kan korsa mellan vårat bostadsområde och mormors hus eller Aronsbadet , som mormor bodde granne med. De blev mycke närmare och man slapp gå på "stora brändövägen" Sen brukade han bjuda mig på glass på sommaren, som mormor gav honom pengar till , så generös är han också ;) Tänk så lätt allting var när man var liten , allt var så  otroligt bekymmerslöst!  nej men han har alltid funnits där. kramat mig och sagt " godnatt lillasyster " de är fint gjort.  hur gamla och rynkiga vi än blir så kommer jag alltid känna mig som lillasyster, och han kommer alltid vara min storebror.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: