.

min första "fylla"

Kategori: Allmänt

Var nyss inne på Elisas pixbox. Hon hade lagt upp en väldigt charmig bild på mig , henne och en som heter kim. Den bilden är två år gammal , de var ungefär då jag och elisa hade börjat umgås på frititen mycket. Vi var med några andra på en strand och drack lättöl , cider och spelade fulla (jag iaf haha). De är ända gången som jag har druckigt något alkoholhaltigt.

eller visst kanske man har smakat en klunk från nån kompis flaska sen dess , men de är ända gången som jag haft en egen burk att hålla i , en som bara var min. De var även då jag för första gången smakade något som innehöll alkohol, och ölen den gav både jag och elisa bort till dom andra direkt för de smakade ju verkligen kloakvatten , men cidern behöll vi och den gick väl att dricka , men den var ju inte heller särskillt god minns jag.

Nu i efterhand har jag lärt mig att de inte var just den cidern de var fel på , utan att alla har dendära myskosmaken. Och jag gillar den inte. Därför har jag aldrig verkligen vart full , och inte ens i närheten. Lullig blev jag i skallen den kvällen , men that's it. var nästan snäppet till nykter.  De är smaken av alkohol som jag inte gillar , den alkoholfria dom har på ica är tusen gånger godare! Att man säger att man har roligare med alkohol kan jag ju i och för sig inte säga att de inte stämmer eftersom jag inte vet , men jag klarar mig perfekt utan och har minst lika kul utan! 

Jag är ju faktiskt en ängladröm om man jämför med många andra i min ålder.  Så när folk frågar om jag har vart full någon gång så svarar jag nej , för de har jag inte. och jag vet inte om jag nångång kommer bli de. man ska aldrig säga aldrig, men de är ingenting som lockar än så länge iaf. ska man dricka så ska man göra de för att de är gott , varför sitta och dricka nå som smakar illa  ? (speciellt när de finns pucko mjölk som är en ren gudagåva ;D)


(okej , när ärligheten ska fram , cider med skogsbärs smak är ju faktsikt ganska god )
(och jag har aldrig någonsin varken snusat eller rökt , de lovar jag här och nu att jag aldrig kommer göra för de är bland de vidrigaste som finns)



De är alltså historian om min första "fylla" :)


visst var vi stora och tuffa ;)



helt nyktert och massor av skoj , love you guys !

från vänster : jag ,tony , alle , elisa , jenny , elli , isak och snyggingen med zoombieposen är ricke ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: