.

SH'BAM

Kategori: Min träning

idag har jag för fösta gången testat på en gruppaktivitet på mitt gym, närmare bestämt SH'BAM. Så jävla kul!!!
 
Sh'bam är då dansinspirerad träning där varje pass är 45 minuter. Inga förkunskaper behövs och det spelar ingen roll om man dansar som en jävla struts, det viktigaste är att man har roligt. Stegena är inte särskilt svåra heller. Och roligt var det! Känner att jag kommer hänga med på dom passen ofta :) 
 
Jag förlorade min sh'bam oskuld med Malin. För mig var det skönt att ha med mig någon jag känner sen tidigare, någon som jag kunde skratta åt alla fel jag gjorde med och peppa varandra.
 
Jag rekomenderar ALLA som bor i Luleå att skaffa gymkort på fitness 24seven, trivs så himla bra där!
 
NU ska jag plugga körkortsteori, imorgon har jag min allra första körlektion så passa er jävligt noga ;)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: