.

marknadstönt

Kategori: Allmänt

Fötter är bland det äckligaste jag vet , hade jag fått bestäma själv över mina kroppsdelar så hade jag valt att ha fyra händer istället för två fötter och två händer. Förstår ni hur fränt och flexibelt det hade varit?
 
Nåja, nu svamlar jag. Tänkte egentligen bara skriva att det tråkigaste som finns är enfärgade strumpor, minns inte när jag senast hade det men vi pratar år.
 
I helgen var det marknad i stan, gissa någon som gick wild and crazy?? hehe.. Det var en gubbe som sålde 12 par för 100kr och oj vad mycket fint han hade!!
 
Kom igen, hur många är det som har bajshögsstrumpor ?!?! Ingen för alla är så jäkla pryda och fina i kanten, men de ska det bli ändring på :):)
 
fiiiiina! mina favvosar är bajisarna, supermannen och gangmanstylegubben.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: