.

.

Kategori: Allmänt

10 saker jag tycker om:
Rött
Glass
Höst
Fina vänner och syskon
Kramar
Genuin snällhet
Mig själv
Google
Hungerspelen
Mönstrade byxor prickiga klänningar
 
9 saker jag tycker mindre om:
Trångsynthet
Egoism
Främlingsfientlighet
Öl
Minusgrader
Se gamla, ensamma människor
Känslan av att vara låst och inte veta vad man ska göra eller ta vägen
Pojkvänner/flickvänner som är dumma i huvudet mot sin bättre hälft
Pälskärringar
 
 
8 bloggar jag läser:
.
 
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
 
Utbilda mig
Testa på många olika och spännande yrken
Se Anya växa upp
Bli gammal med mina syskon
Ha ett hem som bara bara är mitt
Rädda livet på hundra tusentals människor
Kämpa för djur och människors rätt till liv
 
6 saker jag är rädd för
Bli hjärndöd
Fira min åttioårsdag helt ensamen
Dö före mina syskon (fast det kommer aldrig hända för jag tänker inte dö. Jag ska leva in i det oendliga och det kommer aldrig ta slut för mig)
Sprutor och kanyler
SD:s ökade tillväxt
Hitta kryp i mat, fatta vad äckligt?!
 
5 platser jag tycker om att vara på:
Ensamheten
Mitt jobb
Hemma hos pappa
Sofies gamla rum
Lillpite
På mitt hjärtats varma bröstkorg
 
 
4 ord som beskriver mig:
Sympatisk
koko
Förvirrad
omtänksam
Orädd
(jaja, det blev fem)

3 saker jag ser fram emot:
Framtiden
Sommaren
Eget boende
 
 
2 bra filmer serier:
Kenny starfighter (hehe)
Glee
 

1 bra låt:
Firework gjort av bästa Katy P
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: