.

PMS kärring

Kategori: Allmänt

Hej! Just nu sitter jag hemma hos pappa och är jävligt bitter och surig. Jag blir sur på mig själv över att jag sitter i norrbotten och ruttnar samtidigt som jag håller på att bubbla sönder av lusten att göra spontana saker. På måndag så ska vi åka till Öjebyn och kolla på två lägenheter. Får lite ångest, Öjebyn?? Här sitter jag och tycker att Luleå är lika litet och instängt som en grav och så söker jag mig till en by som är lika stor som blindtarmen inom mig. Fanfanfanfan.
 
Min dag har varit bra, vaknade tidigt på morgonen av mig själv, pigg och glad och full av energi. Det händer typ en gång vart hundrade år. Sen ringde jag lite samtal, intresseanmälde mig på lägenheter och stack iväg på teoriplugg+ körlektion. Duktig idiot!
 
Körlektionen gick jättebra idag igen, tycker att det är så roligt att köra!
 
Vid fyra hämtade jag Ansky på dagis. Vi for och handlade på coop och sen lagade vi mat tillsammans, korv och makaroner. Hon åt som en fullvuxen häst haha! Lagade mat i den bedömning att hon åt ca. 30 % av maten och att jag kunde ta resten. En normalstor potion för en fyraåring helt enkel. Men hej sa det bara, så blev det helt plötsligt jag som fick domdär 30 % istället, hehe.
 
Nyss när jag satt på skithuset så bläddrade jag i en av pappas alla miljoner kataloger (han har kataloger till typ allt inne på toan, teknikmagasinet, jula, biltema, kjell & co osv. Är så lik han på det sättet, samlar ju på dassböcker. Kul att jag har samma bajarutiner som han och kul att jag sitter här och nu och redovisar dom)
 
Iaf, jag bläddrade i julakatalogen och fann denna vackra skapelse:
 
 
Hur frän är inte denhär?!?! En cykel och shoppingkärra kombinerat i ett, vill haaaaa!!! hahaha förstår ni vilken syn, att komma crusandes i dendär på kärringhojen, koppla lös den och dra in på typ H&M och shoppa tills kortet blöder, packa ner allt i den och rulla hem igen. Tror till och med att Anya ryms i den så det vore ju jättebra!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: