.

om någon bryr sig... heuheu

Kategori: Allmänt



så såg jag ut så här idag:


omg min blåa bh lyste igenom, ka-ta-strof :)


Dessutom så köpte jag en ny klännig idag , och denna ska jag ha på studenten! palla ha helvit klännig bara för att de är "tradition" , livet är för kort för att smälta in. Jag hatar vita kläder och äger max tre vita plagg, varför ska jag då ha en vit klänning på studenten? Svammel!  Tänk vad jag kommer synas på studentfotot, utspringet, flaket osv , attentionwhore ;)


(haha vad händer med att ena benet är smalt och det andra mycket större)

nej men, jag älskar den! den sitter som ett smäck och ger jättefina former :D 199:- på H&M divided

I och med att solen lyser mer och intensivare i underbara luleå så har mina sommarfräknar börjat krypa fram. Underbart! passar så bra i fräknar :D

syns dåligt men... Lite iaf :D

min man (pojke) har åkt iväg till en stuga för att fira med familj och vänner, så jag spenderar denna fredagkväll själv vilketinte heller är helt fel. Snart ska jag trampa iväg till coop och köpa smarrig frukt!

imorgon är det valborg.. Det firas med grillfest hos Linn, kommer bli så kul, ser verkligen fram emot det!

Ha en bra fredagkväll gott folk där ute!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: