.

Den där Becca....

Kategori: Allmänt

Shululu. Asså jag är en såndär person som älskar att sova in i det sista. Jag hatar att stiga upp tidigt på mornarna och när väckarklockan ringer ligger jag och snoozar tills jag nästan är försenad. Ingen bra vana, men ack vad skönt.  


Denna morgon var inte sämre än någon annan , låg och snoozade tills jag var tvungen att slita på mig första bästa kläder , borsta tänderna och springa ut till bussen. Vad jag hade glömt bort att Jag och resten av Easy piece UF skulle på möte med våran rådgivare idag, så jag kom dit helt lurkig, igen.. haha Undra vilket intryck jag har gett henne egentligen, är alltid jätterisig när jag träffar henne.... Plöö (mitt nya ord , kåpirajt baj Becca på de så ni vet)

Efter mötet drog jag , Carro och Helen till rödakorset. Jag införskaffade mig en blå blus (hör ni så fint de låter? blå blus blå blus blå blus ) 

När jag och min syster var små var vår mor väldigt noga med att jag alltid skulle vara rödklädd och Elin blåklädd. Hon sa "elin passar bättre i blått eftersom hon är blond , och Rebecca passar bättre i rött eftersom hon är brunett" jag hatade den meningen, jag ville också ha blåa kläder. Detta fick mig att trotsa både röda och blå kläder såhär in på äldre dar, körde med en antingen allt eller inget attityd. Så för mig är det värsta revolutionen att ens äga något blått. höhö nu vet ni de.

Iaf , försökte ta lite egobilder med självutlösaren och kameraarmen så att ni ska få se, men de gick inte så bra för

1. Jag är somsagt ofixad och i mitt soffslappaste förhållande, hela jag.
hej finnar , blemmor och övervuxna ögonbryn

2. Jag och kameror... Ungefär som att runka till ett matlagningsprogram, ni fattar.

3. De är mörkt ute och ganska mörkt i rummet = de blixtar till hela tiden och grannarna måste tro att jag dör av elchock eller nå. Iof får dom gärna tra det , har redan bjussat på en hel del godheter (läs: naken becca som glömmer bort att grannarna ser in hur bra som helst)

4.Jag tycker att de är 636242 gånger mycket roligare att spexsa på bilderna. =fula bilder= en Becca som garvar sönder åt sig själv = billig lycka

5. kommer inte på något mer men tyckte att de behövdes en till punkt.



men här får ni bilderna, de är fan bara att ni nöjer er nu när jag har ansträngt mig för era skull ;)

första bilden 



Sen tappade jag intresset









Sen vart Elin less och styrde upp det . Danke sjön!


och de säljs faktiskt nästan likadanna på ginatricot så de så



För ett tag sen kom denna man och våldgästade mig :

love u mestmestmestmestmest





min helg har vart underbar!

Fredagen innebar massa mys med Emil, hela dagen, kvällen och natten. Han är bästbästbäst :)

LÖRDAGEN drog jag och världens bästa Elisa till Sheleftyou och såg Luleå hockey mala sönder SAIK.  ÄLSKA LULEÅ ♥ Bästa matchen någonsin!


nu orkar jag inte skriva mer , hejdååååå




Kommentarer


Kommentera inlägget här: